antypasterz antypasterz
41
BLOG

"Przekrój" mnie...

antypasterz antypasterz Polityka Obserwuj notkę 3

Weź, stary, znajdź mi to w guglu, bo ja już nie mam siły szukać, albo nie umiem, nie wiem, w każdym razie wierz albo nie - przeleciałem całych sto stron i nawet w galerii "Przekroju" byłem, Boziu, co za żenada, mrugająca favikonka i źle działająca oszukiwarka, która na zapytanie o okładkę wyswietliła bzdur i bździn dwieście dwadzieścia, nawet okładki z 2009 roku znalazła, a tamtej nie...

No jak to: której? No co ty, stary, nie wiesz? Tej "antycypującej"... No tej, z grudnia, z trzynastego grudnia 1981, z niedzieli, tej czarno białej, dwupoziomowej: na gónej fotce wrony na drutach siedzą, a na dolnej jacyś ludzie idący ulicą, śnieg, no nie pamiętam już dobrze, ale wtedy zastanowiło mnie: skąd oni wiedzieli?

No co, nie wygłupiaj się. Nie wiesz ile trwa cykl produkcyjny tygodnika? Nie wiesz, na kiedy klisze muszą być gotowe? A jeszcze wtedy rotograwiurą drukowano, to zdajesz sobie chyba sprawę, że bez przecieku nie mogło się to "ot-tak" zdarzyć...

Stary, nie ja mam manię, tylko pomyśl i przypomnij sobie, kiedy wcześniej widziałes czarno-biały "Przekrój"? Albo później... Zresztą - później to nie wiem, bo w któryms momencie przestałem "się kroić" i nie śledziłem już tego... I co? I nagle tak, z głupia frant, akurat trzynastego grudnia dziewiętnaście osiem jeden, przypadkowo wychodzi numer black'n'white, w dodatku z ptaszyskami w śniegu..?

Własnie chciałem dwudziestą i ósmą rocznicę wojny uczcić wklejką tamtej okładki, i miałem nadzieję...

No przecież ci mówię, ośle, że jej nie mam i w całym internecie nie potrafię znaleźć! Możliwe, możliwe że to ja nie potrafię dobrze szukać, dlatego do ciebie mówię, stary. Ale jak nie ty, to może ktoś inny ma? Albo będzie umiał w necie wyczaić?

Halo! Jest tu ktoś z "Przekroju"?

antypasterz
O mnie antypasterz

Piwnica - Słoiki i Makulatura Lista Obecnosci Pretensje tu: rossolineum[małpiatka]o2.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka